Online Users
Online users (0)
No users online.
Top Posters
1457 Posts
Grumpy OwnersM
967 Posts
zaandamboy OwnersM
670 Posts
robertino Staff
586 Posts
spykx ManagementM
404 Posts
338 Posts
skivlugt Staff
333 Posts
ekster76 OwnersM
257 Posts
Xappaa™ Staff
230 Posts
223 Posts
188 Posts
K!ck Staff
187 Posts
Genius OwnersM
178 Posts
177 Posts
Stievv Staff
173 Posts
Murley.be Staff
There are no birthdays today.
Main Forum

Ervaringen met Trackhat?

7 replies
Votes:
0
Untagged users
Beste DegC'ers,

Speel WarThunder (vnl aviation) zowel Arcade, Realistic and Sim. Ben pas lvl33 dus heb nog wat voor de boeg. Vooral Sim is erg leuk maar ik heb gemerkt dat je hier toch wel wat knappe spulletjes voor nodig hebt. Heb inmiddels wel al een Hotas Warthog aangeschaft en dat werkt al een stuk beter. Ja een VR bril zou leuk zijn maar dan moet ik ook gelijk mijn hele PC vervangen. Ik las wat over Track Hat en dat lijkt een zeer betaalbaar systeem te zijn om toch wat meer emerged te zijn in Sim modus. Wie heeft hier ervaring mee en wil die delen? Erik
Posted Aug 14, 18 · OP
Votes:
+1
Clan Member
Ik kende het niet maar ziet er tof uit. Misschien koop ik het ook. Heb je er al ervaring mee?
Posted Oct 16, 18
Votes:
+4
Clan Member
TrackIR is fantastisch. Ik heb hem zelf (nog) niet (wss rond de kerstdagen wel). Vrienden van me hebben m wel. Het neutraliseert heel het probleem van rondkijken, wat ik zie in Simvliegen als het grootste probleem. 6 camerapoints op je Yoke is leuk, maar beperkend, en midden in een maneuvre even je muis pakken is ook not done. De TrackIR is te richten op 1/150ste van een pixel (!!!). Info kan je hier vinden: https://www.naturalpoint.com/trackir/
Posted Oct 30, 18
Votes:
0
Untagged users
Ben heel benieuwd TiBearius, ik heb nog niets aangeschaft dus kan ook nog geen ervaringen delen
Posted Nov 3, 18 · OP
Bartelrune Staff
Votes:
+14
Level 1
LEVEL 1
Squad Manager
wrote:
Info kan je hier vinden: https://www.naturalpoint.com/trackir/

Heb je dan alleen dat ding van 35 euri nodig, of ook dat andere geval?
Posted Nov 4, 18
Votes:
+4
Clan Member
Wat denk je zelf Bart? Als het 35€ kostte had ik m allang gehad uiteraard. Heb je t artikel wel gelezen? Daar staat t gewoon in namelijk ☺️
Posted Nov 4, 18
Votes:
+1
Clan Member
Ik heb men trackhat zelf gebouwd. Opentrack registreerd alles perfect, krijg het enkel niet werkend (gelinkd) in WT. freetrack werkt maar blokeerd daarna. Ik moet het programma, en de drivers van de webcam deinstaleren en opnieuw instaleren.
Ik zal nog even moeten puzzelen denk ik. Al 3 dagen mee bezig :-/
Posted Nov 12, 18
Votes:
+1
Clan Member
Hem werkend gekregen. Het is wel even aanpassen. wat verwarrend.
Posted Nov 13, 18
NoticeNotices